dijous, 12 de juny del 2014

Brevet 300 km.

El 26 d'abril em disposava a participar en el Brevet de 300 km al Pla de Santa Maria.
L'objectiu és acabar-lo per classificar-me per a la BPB 2014.

On April 26, I had to participate in the 300km Brevet at Pla de Santa Maria.
The objective is to finish it qualify me for BPB 2014.



Tot a punt. Un "bocadillet" per cada 50 km.
Vaig gaudir de molt bones sensacions durant tota la prova. Entre una errada meva en un encreuament i el fet de topar-me amb un   "Rally de Cotxes" que circulava per un tram del recorregut de la prova; em vaig veure obligat a desviar-me de la ruta, completant un total de 347 km.
Els últims 50 km, se'm van fer pesats, en part per la manca de sòlid. Vaig fer curt de menjar.
Tot i això, molt satisfet del meu rendiment. Ja estic classificat per la Barcelona - Perpinyà - Barcelona.

I enjoyed a good feeling throughout the test. Among my one mistake at a crossroads and the fact I came across a "Rally Cars" traveling along a stretch of the route of the race; I was forced to divert my route, completing a total of 347 km.
The last 50 km, I did heavy, partly because of the lack of solid. I do short of food.
Very satisfied with my performance. In classification for the BPB!


Satisfacció després de  finalitzar el Brevet de 347 km. 



347 km. 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu suport! Thanks a lot! Àlex.